30 Aralık 2007

Saka mi bu???

Gun icinde kafamda bir sürü bir sürü şey oluyor, gidip yazmaliyim dedigim ama ne zaman ki bilgisayarin basina oturuyorum heeepsi ucup gidiyor. Odaklanmak mi acaba sorunum. Bir seye odaklaninca onu beceremiyorum sanirim. Kendimi tanimaya giden yolda bir adim daha attim.

Carsamba gunu sinavim olmasina ragmen Irem'in yogun israrlari neticesinde sali aksami dogum gunumu kutladik, muzlu pastayla hem de (itiraf ediyorum cikolatayi cok sevmeme ragmen cikolatali pastayi hic sevmiyorum!!!). Biz tam yerlemis sohbet ederken birden kapidan Charlie'nin melekleri edasiyla, Mine, Dilan ve Eren girdiler. Her biri su an yurt disinda olan bu sevgili dostlarim bana Turkiye'ye donus icin farkli farkli tarihler verseler de, meger aylar oncesinden planlayip beni kandirmislar utanmadan(!). Istemdisi cikardigim cigliklar icin herkes ozur diliyorum,ama aylardir gormuyorum ya...

Bir Deniz eksikti Charlie'nin melekleri arasinda ama iyi bir mazareti var onun da biliyorum...

Bu arada belirtmezsem olmaz hani "birileri" kiskansin diye soylemiyorum sakin yanlis anlasilmasin ama hediyelerim arasinda bir adet "kalin kapakli" Brooklyn Cilginliklari vaaarrr (ehuehue). Bir an once 17 ocagi bekliyorum soyle rahaat rahat kitabimin keyfini sürebilmek icin.

Yapmam gereken o kadar cok sey var ki; Minem'i ve Tilanim'i gormeliyim bol bol. Eee İrem'le ya telefonda ya da bir yerlerde bulusup WALKY TALKY ile konusmaliyiz, sonra Esin bir kac yeni espri yapmali. Ozel derslere devam etmeliyim. Master basvurusunda bulunmaliyim. Tabii bir de beni bekleyen finaller var. Ama sinemya gidip, kitap da okumak istiyorum....

İsvicre'ye gitmek istiyorum. Bir an once 2008 olsun hatta 30 gun daha gecip hemen subat olsun!!!!

3 yorum:

Salih dedi ki...

Ooo Brooklyn Cilginliklari ha. Ben de simdi okuyorum duygucum ama kalin kapakli degil maalesef. :(. Catliyorum. :).

Deniz dedi ki...

ya biz de gelmek istedik cok ama bu sene planlar farkliydi. Gelmeyi cidden cok istedim ama.. Isin ucunda Carli'nin meleklerinden bi tanesi olmak da varmis, tüh ya hehe :)
O degil de sen Isvicre'ye mi gidiyorsun? Ne zaman tam olarak? Ne kadar kalacaksin? Buraya gelmiyor musun?

Duygu dedi ki...

Ben henuz okumaya baslayamadim tatile sakliyorum ki soyle rahat rahat okuyabileyim.

Denizcim evet oyle bir plan var su an.Henuz bilet falan almadık ama gidersek 13-20 subat arasi gidicegiz. Benim arkadasim var da orda onda kalicaz.
Sen Turkiye'ye gelecek misin bu aralar???