20 Haziran 2008

Hic sanmiyorum

Bu hafta insanlar bir gıcık mıydı yoksa garezleri sade bize miydi? Konusmalara bakar mısınız?

-Aaa bu esofman ustu benim. Ben de nerde kaybettim diye merak ediyorudum.
-Aaa senin miydi. Ama bu 38 beden?
-!??!!?

-Sen tek cocuk musun?
-Hayir bir kucuk erkek kardesim var bir de buyuk erkek kardesim var.
-3 erkeksiniz yani?
-!???!!?

-Dunku iddayi ben kazandım 10 bira borcun var.
-Hiç sanmiyorum!!!
-!!!?!??!

-Biz spor yaptık, kostuk geldik.
-Hiii, hala umudun var yani
-!!??!!!!

Aksam labda hala is oldugundan yemek icin sandvic alinir ve laba dogru yol almisken;
-O posetler ne oyle parti mi var?
-!!!??!!


Insanlarin benim nasil biri oldugum hakkinda ne dusunduklerini ogrenmek pek de zor olmuyor.

2 yorum:

birkadin dedi ki...

4. ve 5. diyaloglarin sahiplerini biliyorum sanirim ve ne hissettigini cok iyi anliyorum Duygucum

Duygu dedi ki...

Birinci diyalog da sizin cok yakininizda gerceklesti Gorkemcim, sizin labin karsisndaki odada oldu... Sanirim kimin soyledigini tahmin etmissindir. :)