10 Mart 2010

Ama Emek yaaa :(

Tez yaziyorum. Son aldigim bilgilere gore 31 martta tezimi sunuyorum. Bgunu saymazsak 20 gunum kaldi. Stres, heyecan, korku, gerginlik...

Neyse asil soylemek istedigim bu degil. Tabii ki tez bitimi neler yapabilirim diye baktim vee Film Festivali tez sunumumdan 3 gun sonra basliyor. Oleyyy diyerek IKSV'nin sayfasina baktim.

Vee..... Emek Sinemasi yok mekanlarda!!! İnanabiliyor musunuz Emeksiz bir festival. Ogrendim ki zaten uzun suredir kapaliymis, ogrendim ki yerine daha buyuk bir sinema salonu falan falan yapilacakmis.

Ne kadar uzuldugumu eminim Irem tahmin ediyordur ve eminim benim kadar uzulmustur simdi... Her Emek'e gidisimizde orayi ne cok sevdigimizi, tavaninin cok guzel oldugunu, su tuvaletleri de parali olmasa super olacagini konusur dururduk. Bir cok animiz var orda. Bilet alirken, reklamlari izlerken, filmin baslamasini beklerken.

Sanirim uzun suredir bu kadar uzulmemistim...

Hiç yorum yok: