08 Nisan 2008

Bık Bık

*Cabuk bıkıyorum.
*Bir sey yanimda 10 kere falan yapilinca anlamini yitiriyor benim icin, sizi bilemem.
*Gecen hafta cuma gunu yeniden Taksim'deydim ve gece 2'de herkes donmek istediginde Tilan'la birbirimize bakip, galiba biz de donmeliyiz bakisi attik birbirimize. Iste ben bu donusleri bir sevemedim.
*Bence insanlar iyilik yaptiklarinda eger ondan bahsederlerse sagda solda, o iyiligin iyilik derecesi azaliyor. Iyiligin derecesi olur mu? Olabilir ya...
*Yeniden kitap okumaya donus yapabildim. Mutluyum...
*Birine bir sey ogretirken onu azarlayarak ya da suclayarak ogretmeye ve bu sekilde ogretenlere karsi olan en az 500.000 kisi bulabilirim. Hadin birleselim!!!


*Fake'im, fake'sin fake!!!
Simdi, Kuzey Kampus'te ilk kimin ucurtmasi ucurulmaya calisildi? Kimya Bolumu sevgili asistani ve Sanyal Lab'in saygi deger uyesi "Pinar Cakir"
Ardindan kimin Kelebekli ucurtmasiyla Kuzey Kampus'te Kare Blok'un onu renklendi? Kimya bölümü yuksek lisans ogrencisi ve Sanyal Lab'in muhterem uyesi Irem Kosif! Peki bu paragrafta hic Fizik bolumunun adi gecti mi? Hmmm.. Hayir. Demek ki Kuzey Kampus'te ucurtma= kimya bolumu. De mi ama...

Hiç yorum yok: