29 Ocak 2008

KupKuriye


Bu yanda gordugunuz muhtesem tatlinin asil adi Kup Griye. Baska yerde var mi bilmiyorum ama Kadikoy Baylan'da yiyebilirsiniz. Icinde benim sevdigim her sey mevcut. Krema, karamel, dondurma vs. vs. Ustelik cesitli aksakliklar sonucu yememiz devamli ertelendigi icin ilk kez tattigimda maksimum doyuma ulastim denebilir. Irem'in kemarasiyla cekilmis bir kac fotografi da eger alabilirsem ondan Kup Griye'ye ilerde geri donebiliriz bence...
Hiii tabii bu arada Irem'in super hizli konusmalari sayesinde adini menude gorene kadar kupkuriye saniyordum ya neyse....

Henuz transkript uzerinde olmasa bile mezunum artik. Artik transkripte de gormek istiyorum ama pek sesimi cikartmiyorum, yorgunum n'apiyim.

(internet baglantim bu siralar inanilmaz yavas ve cildirtiyor bu yavaslik)

13 subatta Abbas yolcu!!! Bir hafta Dilan, Irem ve Mine ile Isvicre!!! Yuppiiii....

Havalar cok soguk. Kitap okuyorum, film seyrediyorum, uyuyorum, derse gidiyorum. Bir de Emre Aydin dinliyorum BELKI BIR GUN OZLERSIN!!! Sizce de sozlerisuper degil mi?
Aksamlari annemlerle "var misin yok musun" izliyoruz. Adamin teki 100.000 ytl'yi reddetti ve sonunda 50.000 ytl kazandigi icin resmen uzuldu.
Zengin milletiz ya...

3 yorum:

Deniz dedi ki...

Emre Aydin'i ne zamandir dinlemedigimi fark ediyorum. Aciyorum winamp'i. Calma listesinin shuffle'da kaldigini görüyorum. Emre Aydin'i aratip enter'a basiyorum, bakalim "Belki bir gün özlersin" gelecek mi diyorum ve geliyor. Hatta su anda da o caliyor. O bagira bagira, ben bagira bagira...

Duygu dedi ki...

İlk basta kendini belli etmese de gercekten sarki sozleri cok "basarili". Kesinlikle ara ara dinlenebilecek turden.

Deniz dedi ki...

evet evet. hatta simdi edinilen bilgilere göre kendisi Köln'e geliyormus 22 Subat'ta :)