15 Mayıs 2007

Imalandim

Yeni oyunumuzun adi "ima etmece".
Simdi ben bir sey ima edicem. Sen benim bir sey ima ettigimi ses tonumdan ve soyleyis tarzimdan anlayacaksin. Sonrasi sana kalmis. Bakalim ne tepki vereceksin.
Bir sey ima ettigimi anlamayacak kadar salak olamazsin, belki arada saflasiyorsun ama asla dereceni arttirmiyorsun. O halde bakalim imayi anladigin halde "saf" ayagina mi yatacaksin yoksa anladigini karsindakine belli edecek misin?
Yok belli etmezsen sayet, sen belli edene kadar oyun devam eder. Cumle aralarina firsat buldukca imalar ozenle yerlestirilir. Elimize br adet tepki olcer alinir ve imadan hemen sonra "start" tusuna basilir.

Evet sacmalayip duruyorum de mi? Sevmiyorum bu oyunu. Sise cevirmece bile daha zevkli en azindan dogruluk var. O soruyor sen soyluyorsun. Direk ve net.

Ben gidip ucurtma ucurucam, "ima etmece oyunu" sizin olsun, bana sormak istediginiz bir sey olursa gokyuzundeki ucurtmaya bakin, cevabi ucurtmayi takip edince bulucaksiniz.

Hiç yorum yok: