06 Mayıs 2007

Zaman

Dokuz gundur tatildeyim ve nerden bakarsan bak, film izlemek ve kitap okumak disinda yaptigim tek elle tutulur sey, Tilancan ile tenis oynamak oldu. Halbuki ne cok plan vardi, bu tatil nasil iple cekiliyordu ama her tatil gibi bu da aylaklikla gecti gitti.

Yok yok benim bir seyler yapabilmem icin, illa ki sinirli vaktim olmali, her sey ustuste gelmeli, tutusmam lazim yani ki bu tutusma fasli pazartesiden itibaren basliyor zaten. Eminim 8 Haziran'a kadar basimi kasiyacak vakit bulamicam.

12-13 mayis Taşoda Konserleri; Soyle kalabalik gitmek lazim, o zaman cok cosulur, gulunur, eglenilir. Pazar olmasa bile (ozel dersler malum) cumartesi mutlaka...

18- 20 mayis Sportsfest; Bu sene mezum takimiyla beraber katiliyorum, erken emekliligimi aldim. 3 Gun boyunca maclara cikmaca, hakem olmaca, düdük aramaca, fikstur hazirlamaca, off gene tuborg deyip gene de sabaha kadar icmece, uykusuzluk rekorlari kirmaca...
Oyle ozledim ki manzarada sabahlamalari, gunun ilk isiklarini dandik bir iskembecide karsilamayi, petekte 5 dakika bile olsa uyumayi, 6 kisilik odada 10 kisi kalmayi...

Bunlar isin eglenceli kismi, yanlarina bir de vize ve finalleri ekleyelim, sonra raporlari, bir de ozel dersleri de ekleyelim... Gunde 4 saat uykuyla yasayabiliyordu insan degil mi?

Hiç yorum yok: