25 Mayıs 2007

Sportfest

Voleybola doydum gene. Bu beni bir sure idare eder. Cumartesi gunu 6 mac yaptik. Kuru kayisi ve enerji icecegi ile beslendim. Bir de, bir gunde alti mac yapacaksan eger onceki gece almamaliymissin bunu ogrendim. 3 maca kadar iyisin ama sonra bira etkisini iyice gosteriyor.

Hani bana yasli diyorlar ya, asil sizsiniz yasli. Yagmur yuzunden cuma gecesi gerceklesecek olan konserler iptal oldu (ki bu konuda cok kizginim, Galatasaray Universitesi'nde Levent Yuksel ve Ezgi'nin Gunlugu cikiyordu ama hadi Sportfest zamani takimdakilerle beraber oliyim diye feda ettim bu konserleri). Millet Starbucks'a ya da Carsi kantine gidip oturmaktan bahsedince beraberlik falan da bir yere kadar diyip Esin, ben ve Derya Taksim'e gittik. Cuma gecese Starbucks da nerden cikti ki? Neyse zaten Taksim'e gitmeye karar vermemiz bir saat surdu, ardindan bir de metro bozuldu ya. 4 levent yonunu kisa bir sureligine Taksim istikametine verdiler, bir durak sonra metrodan inip yeniden taksim istikametindekine bindik. Zaten sersem gibiydik gunun yorgunluguyla iyice salaga donduk. Ama iyi ki gitmisiz, deli eglendik. Insan bir dakika mi oturmaz ya...

Pazar gunu dolu yagdi. Erkeklerin final maci oynanamadi ama dolunun yesil cimlere olanca hiziyla dususlerini gormek de ayri bir zevkti.

Cumartesi gecesi arabali vapur partisi vardi. Bana kalsa alti macin ustune o gece bir guzel uyunurdu ama Esin'in ilk arabali vapur partisi, gitmesem olmaz ama di mi? Hani hani elektronik muzik esliginde, daire olusturmus basic latin figurlerini sergilemeye calisan bir grup vardi ya.Hih iste o bizdik (ehehe) Ne zamandir bu kadar eglendigimi hatirlamiyorum: "Yandan kaydir yandan goster". Tenisten sonra latin danslarini koymaliyim siraya. Evet evet...

Bu sene kapanis torenine kalamadim ama ne yazik ki. Evet tabi ki sinavim vardi bir sonraki gun...

Hiii bu arada Sportfestte "3 top"ta yeni bir numara daha ogrendim. Ehueehue. Tam tersini soyleseler de Hakan'dan daha iyiyim iste...

2 yorum:

divadeiwob dedi ki...

yavaaaaşşşş

Duygu dedi ki...

Erkek dayanismasi bu olsa gerek...