02 Haziran 2007

10 Haziran'da Piknik Var!

Simdi ben bu donem cok egleniyorum. Cok fazla dersin getirdigi cok fazla stres ve gpa yukseltme telasi ile zamanimin cogunu okulda geciriyorum. O yuzden de bu donem bolumdeki insanlarla daha cok beraber olma firsati buluyorum. Itiraf etmeliyim ki onceki donemlerde cok sey paylasmaya pek yanasmamistim, bolumden iki uc arkadasim vardi, diger arkadaslarim voleyboldan ya da sozluktendi. Zaten gece disari cikacagimda da lisedeki arkadaslarimla cikiyordum. Ama bu donem kuzey cimlerdeki her dakikam dolu dolu ve cok eglenceli geciyor. Zaten her sey 3 top cevirmeye basladigim inorganik sinavindan bir gun once topluca cimlerde ders calismaya calistigimiz gun basladi. Sonrasindaki gunlerden biri size aktariyorum; -Gene cimlerleyiz- Biz Evren ile top ceviriyoruz, Fatma ile Umit tavla oynuyorlar, bolumun geri kalani ise minicik bir topla renkli istop oynuyorlar. Ilk ceza alan Esin de cimlerde sarki soyleyip gobek atiyor biz de ona tempo tutuyoruz...

Haftaya 5 adet finalim oldugu icin dun gene 12 bucuga kadar okulda aldim. Hazir okuldayim beraber yemek yiyelim diye Fatma'yi aradim ve manzarada iceceklerini ogrendim. Gizli kelimeler agzindan dokulunce ne final ne organik kaldi beynimde ve birami alip kendimi manzaraya attim.

Ahmet Fatma ve Umit battaniyelerini bile hazirlamis egleniyorlardi. Tabii boyle ortamlara dahil olmaktan hic geri kalmam. Bir ara o kadar sacmaladik ki Ahmet'in babasinin Isparta'nin bir eyaletinin ihtiyar heyeti olduguna karar verdik. (gerci Ahmet benim babam yasli degil diye itiraz ediyordu ama o cumlenin neresi itiraz edilmeyecek gibi ki zaten)

Ve 10 Haziran piknik plani. Mezuniyetten sonra kim nereye dagilir,kimden bir daha haber alinir alinmaz... O yuzden bolumce bir piknik yapalim dedik ve 10 haziran mezunlar gununde bolumdeki herkese haber verip çimlere (bu sefer guneydeki) yayilicaz. Gerci cok kalabalik oluyormus ama erken bir saatte gidip yerimizi kapmayi planliyoruz. Artik gece nerde sonlanir bilmiyorum ama cok eglenecegimiz kesin.

La la lalala sarki soylemek geliyor icimden piknigi dusundukce...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

biri silsin şu göz yaşlarımı....
ben gitmek İSTEMİYORUUUM!!!