10 Haziran 2007

Yine mi guzeliz

Bosluk bu olsa gerek: 25 kredi alinan bir donemin ardindan son final ile beraber kafanda hic bir seyi dusunmek zorunda olmamak...
Tam bir sinavlar donemiydi bu donem benim icin, en basit ornegiyle bir dersimin 4 vizesi 1 finali vardi gerisini siz dusunun artik.
8 Haziran cuma saat 17:00'dan beri tatildeyim. Henuz sabah uykusunun tadina varamadim ama en azindan sinav stresinden arindim.

Tamam Esin mezun oldu bir sonraki donem belki eskisi kadar goremicem onu ama acisini simdiden cikarmanin anlami ne ki? 3 gun 12'ser saat gorusmeyi gerektirmez de mi ama?

Dun tam bir senlik vardi. Son final cikisi Esin ile Taksim'de bulusup Bambi'de yemek yedik (bkz:rejime girmeden once deli gibi yemek yemek). Sonrasinda Taksim'de biraz don dolan. Uzun sure Taksim'i gunduz gozuyle gormedikten sonra o kalabaligini bile deli gibi ozluyorum. Ardindan Tilancan ve Femi ile bulus, geceye baslangic olarak Peyote' ye gidip Efes'len. Ardindan Murat, Tilan'in Ispanya'da tanistigi Amerikali Ian ve onun kuzeni size katilsin, gece boyunca hic susmayin;
"-Bu Amerikalilar da cok geveze oluyorlar,
-Sen bir de kizlarini gor"
Ve fotoooo....

Gecenin devaminda herkesin cosma istegi uzerine dans edebilecegimiz bir yerler aradik, bir kac basarisiz deneme sonucu, liferoof denen bir yere gittik (bir yer diyorum cunku ne adini ne sanini biliyordum dun geceden once). Bir kac "the cure" ve 80'ler 90'lar calarak her ne kadar sozlerini uyduran bir solistleri de olsa cikan grup gonlumu fethetse de, arada calan "hoppen cubben" sarkilar ve aranin uzunlugu "eehhh" dedirtiyor tabii.

Gece ucte eve donmeme ragmen sabah annemle normal bir "gunaydin" muhabbeti yapmak da keyif katsayimi arttirdi dogrusu. Kendimi o kadar da hazirlamistim "ama anne" ile baslayan cumleler kurmaya. Gerci o bile farkindaydi bitkisel hayatimin ama bazen bazi firsatlari hic kacirmiyor ne de olsa.

Bir de alkol aldiktan sonra her turlu spordan uzak durulmali. Resmen carpinti yapiyor kalpte.

Hiç yorum yok: