28 Haziran 2007

Kep Mep Falan Filan

Kep attik bugun havaya. Bizi 1 saat ucaksavardaki kapali otoparkta havasiz biraktilar sonra da ailelerin asla bizi farkedemeyeci kadar sıkısık disari saldilar ve ardindan cimlere oturttular Yarim saat aileleri aramakla gecti. Neyseki Asaf Osman oraya bile cay soktu da mezuniyette cay keyfi yaptik (ehehehe).
Gunun en onemli olayi eski rektorlerden bir tanesinin (su an adini hatirlayamiyorum affetsin beni) uzun konusarak kimseyi sikmak istemem diyip 10 sayfa konusmasi. El insaf yahu, insanlar gunesin altinda kavruldular.

...

Cocugun biri elektronigi, 4:00 ortalamayla bitirmis ve MIT'den kabul almis. Kendisi hakkinda hic bir yorumum yok ama onu gorunce kendimi evrimini tamamlayamamis maymun gibi hissediyorum.

...

Bizim ailede boyle bir butunluk yok, olmadi olmicak babam mesela oyle kep toreni falan anlamaz sicagin altinda saatlerce oturmaz kimse de oturtamaz.
Annem 20 yillik sofor olmasina ragmen 2. kopru yolunda asla araba kullanmaz.
Abim, benimle ve arkadaslarimla takilmaz.
Ben... ben her zaman "of"layanim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

o çocuk dediğin kişi benim

Duygu dedi ki...

"Karanlik" yazari Evren Bey hakliymis. Sandigimdan daha cok kisi bloguma geliyormus sanirim. Dedim ya hic bir yorum yapamam senin hakkinda. Sadece tebrikler. Ne uzerine doktora yapicaksin orda?

Adsız dedi ki...

evet, benim işim gücüm yok zaten senin yazdıklarını okuyorum, tövbee, böyle 4.0 ortalama mı yapılır, mit'ye mi kabul olunur e benim saf duygum

evren : )

Duygu dedi ki...

saf duygu
saf duygu
saf duygu
saf duygu
saf duygu
saf duygu
saf duygu
saf duygu
saf duygu


40 kere yazsam da benim icin anlamsizlasmiyor...