24 Eylül 2007

I Can't Lieeeee

Jim Carrey boyle bagiriyordu bir filminde "Liar Liar" miydi ki filmin adi? Bu saatte beynim film adini bile hatrilayabilecek kadar calismiyor ama her neyse geleri ben de Jim Carrey gibi bagirmak istiyorum ama I can't SLEEEEEPP! diye. Yarin cehennem gibi bir gun beni bekliyor olucak uykusuzluk yuzunden. Kafami yaslayabilcegim herhangi bir yer ya da omuz gordugumde uyuymak isticem kesin.

Scissors yazmak ne kadar zor ya. Edward Scissorshands'e altyazi bulucam diye sacmalayip durdum bir ara. Oldum olasi bu kelimeyi sevmedim sevmicem de.

Bonsailer super bitkiler degil mi? Saksida bir seyler buyutmek istedigimde ilk alacagim sey Bonsai olucak. Bonsai ile tanismam da gecen yaz oldu. 3 hafta olu bir bonsai ile ayni evde yasadim ve olu olmasina ragmen cok eglendim. Dusun bir de canli olsaydi...

Vakti zamaninda, konustugunda dunyada sineklerin bile vizildamadigini dusundugum biri bana "huzur evde mi aranmalidir ki" demisti. Ben de sehrin kalabaligindan kacmak icin eve siginir insan gibi dusunmustum. Meger evin huzursuzlugundan kacmak icin sehrin kalabaligina karismak gerekebiliyormus.


Bir de New Jersey'de hic tanidigim var mi benim ya???

Hiç yorum yok: