03 Eylül 2007

Pusu

Cemberin ne icinde ne de disinda, tam o cizginin uzerindeyim ve donup dolasip ayni noktaya geliyorum. Aradan 365 gun gecti ama ben gecen sene de bu sene de 2 eylülde ayni seyleri hissediyorum. Gecen sene Aachen'daki odamdaydim bu sene Istanbul'daki ama ne fark eder 4 duvar her yerde ayni; Nefessizlik...

Arada alinan patlamis misir bitmedi diye bir film daha izlemek, saat onda evde kimse olmayinca film izlemek niyetiyle telefona sarilip kendini bir anda elinde biranla sokaklarda bulmak, once tatli sonra tuzlu sonra tekrar tatliyla devam eden kisir dongu.... Tilan Ispanya'ya gitti. Ben simdi kiminle once sahilde kayaliklarda ya da cimlerde bira icip gece 3'e kadar Taksim'de gezicem???

Elbette en az Tilan kadar sevdigim dostlarim var burda da ama herkesin hayatindaki yeri ve paylastiklarin farklidir ve yaptigim seylerden Tilan'la paylastikalrim en cok zevk aldiklarimdan en cok "ben" olanlardan. Bunlari xxx'lerle yapsam egreti durur siritir sanki.

Birileri artik zaman makinasini icat etse...

Hiç yorum yok: