28 Eylül 2007

Uykusuz Her Gece

Carsamba gunu Deniz'le bulustuk. Almanya'da tanistigimiz icin Istanbul'da onu gormek bana hep garip geliyor. Aachen meydaninda sarap icesim geliyor hep ama Istanbul'da oldugumuz dank ediyor sonra.

Turist gezdirir gibi hissettim kendimi. Bir turiste bir gunde yedirilebilecek her seyi yedik beraber. Bebek'te mini dondurma, Bambi'de kasarli durum doner, Inci'de profiterol, Nevizade'de bira ve sonra da Midye dolma.Bienali de gezdik. Aslinda bir kac yer gezme planimiz vardi ama ayaklarimiz ve acligimiz buna izin vermedi. Antrepo 3'u gezebildik sadece. Antrepo 3, Istanbul Modern Sanatlar Muzesi'nin bahcesindeymis bu arada her ne kadar sora sora Bagdat bulunsa da. Yukaridaki yazinin degisik versiyonlari da mevcut ama ben bunu koydum buraya. Kadin olmak diyelim.



Tam da bir kac saat once yukaridaki resmin t-shirtlerdeki versiyonundan bahsetmisken buna rastladik Antrepo'da. Cok basarili olmus. En begendiklerimden biri oldu.

Bir de Deniz sayesinde gordugum markalardan bir calisma vardi ki kesinle favorilerime ekledim. Fikir kime aitse istedigini basarmis. Coca cola, nike, pepsi gibi markalarin amblemlerinden hali motifine benzer bir motif meydana getirmisler. Kesinlikle gorulmeye deger.

Hiii unutmadan Antrepo'da M.Ö 500 yilindan 2007 yilina kadar dunya haritasinin nasil degistigini gosteren bir video da izlenebiliyor. Giden kacirmasin.

Eger duvarin dibine oturmus garip sesler cikaran bir kiz cocugu gorurseniz de sakin korkmayin... Hatta gidin o kizin ustune oturun. (Deniz'e selam ederim!!!)


Antrepo bitti sirada AKM ve İMÇ var ama ben en cok Gecegezenlere katilmak istiyorum bu uykusuzlukla...

1 yorum:

Deniz dedi ki...

Duygu'cum,
yaptiklarimizi tek tek anlattim Salih'e, fotograflara bakarken :) Cok güzeldi, coook :)
ben AKM'dekini gezdim.. Bi ara onunla ilgili yazicam, isallah, masallah :)