07 Ekim 2007

İdare edemem anne

Gunlerdir guluyorum bu videoya ya. Ne tatli bir sey bu cocuk.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Kusura bakma ama ben bu çocuğu döverim. Ben bağıran her çocuğu döverim. Hatta her canlıyı...

Adsız dedi ki...

:) dövmek agır oldu da böle bi cocugun bulundugu ortamda sinir katsayılarının yükselmesi olası ancak böle izleyince de sempatik duruyo yahu :) ichiye katılıyorum hatta bugun bir arkadasla durup durup güldük bu videoya. hayır bi de bunu ceken annenin psikolojisini düşünmek lazım oğlunun böle bi tepki vericegini düşünüp kamerayı hazırlaması da bir baska geyik konusu nese allah annesine babasına bagıslasın bu evladımızı, sabır versin.

Deniz dedi ki...

ya cocuk bana da kadin programlarindan biraz fazla etkilenmis gibi geldi.. oradaki kadinlar gibi patlamalar neyn yasiyor .. uff cok ciddi yaklastim konuya :) güzel güzel cok komik, cevirip cevirip izliyorum :)

Duygu dedi ki...

Ama Deniz'cim boyle yorumlar sana yakisiyor :) Hani Esin boyle bir yorum getirse donup bir bakarim Esin'e ama sen olunca hiicc oyle ciddi yaklasti falan demiyorum :):)

divadeiwob dedi ki...

yahu bunu çeken annenin blogu varmış, ünlü bloggerlardanmış, sonra bu olayın üstüne kapamış sayfasını, başkasının yalancısıyım.