04 Ekim 2007

Quantization Sucks

Kafam cok karisik ya. Okulu bu donem bitirme derdi, bitirdikten sonra master mi is mi, yari donemde cogu yer master'a kabul almiyor, eger 2. donem icin kabul almazsam ne yaparim? Bunun yaninda bir de "fiziko kimya" hem de "advanced". "Light is quantized!!!" Aferin ona diyesim geliyor.
Icinde fizik olan her sey benden uzak olsun lutfen. Sevmiyorum ya n'apiyim. Hem sevmiyorum hem anlamiyorum. Isteyen bunun icin bana gerizekali diyebilir yani ama elimden gelen bir sey yok. Phys130 alirken sevgili Turgut hocam (kendisini de cok severiz) devamli sorunuz var mi derdi ben de hep "Hocam biz n'apiyoruz ki simdi" diye sormak isterdim. O derece sorunum vardi yani. Gerci kac kisi fizik ogrenerek gecti bu okulaki fizik derslerini merak ediyorum.

Neyse konu bu degil, ne diyordum?( Deniz'e bir oda ver baba! diyesim geldi bu cumlenin ustune.) Kariyer falan filan... Sanki her animi calisarak gecirmeliymisim hissi. Uyuyamiyorum geceleri. Salona gidip televizyonu aciyorum, beynimi dagitsin hayatima konsantre olmayayim, aptal oliyim ve sonra uyuyakaliyim diye. Ise yariyor ama bu kez de ruyalarim sacmaliyor. Gecen aksam Esin'in kalbini kiriyordum sabah hala etkisi suruyordu...

Ozel derse basladim ama sanirim baslamasiyla bitmesi bir oldu cunku cocgun benden nefret ettigini saniyorum. Halbu ki ben onu cok sevmistim(!). Cocuga bir saat "protonun cekirdekte bulundugu icin transfer olamayacagini anlatıp molekülün yukunun olmasi icin elektron alip vermesi gerektigini" anlattiktan sonra, hala ilk problemde protonu gonderdi. Sonra da ama bir saattir boyle diyorsun diye beni sucladi !??!?!! Ustelik, defterinde kendisinin cozdugunu soyledigi bir soruyu benim yanimda tekrar cozmesini istedigimdeyse, cozemeyip ama boye olmaz sen cozup bana anlatmalisin dedi. Cok bilmis kerata.
Ya tutiyim cenemi diyorum ama olmuyor. Burdan tuumme ebeveynlere selam ederim. Boyle devam edin...
Neyse sonra tekrar üzerinden gectik her seyin ve bir kac soru cozdu. Bu kez de "acilidim burda super cozuyorum niyeyse sabah okulda tikanmistim cozememistim" demez mi. "Ulan burda sana bir bucuk saattir konuyu anlatiyorum yuz tane soru cozdum ondan yapabiliyorsun" demedim tabii. Malum ekmek parasi.


Irem'le gecen gun tam gazdik. O burs alicak ben de ogrenci buldum ya (tabii bunlar daha derse gitmeden once konusuluyor), once Ispanyolca kursuna gitmeyi planladik. Sonra Ispanya'ya gitmeyi. Hatta interrail yapmayi. Sonra Isvicre'ye Mine'nin yanina gidelim, ordan Amsterdam'da Andreas'i ziyaret edelim dedik (cok yakinlar ya). Sonra Isvicre'ye trenle gidelim dedik. Ama internetten baktik cok pahaliydi, gene ucagi tercih etmeye karar verdik. Sonra kisin Isvicre'ye yazin Ispanya'ya gitmenin guzel olacagini dusunduk. Ben bir ara Emre ile havacilik kulubune girmeye karar verdim ve en son da latin dans kurslarina gitmeye karar verdik. İste yanimizda Esin gibi mantikli bir insan(!) olmayinca boyle oluyormus...

Dersten donerken Kalender orduevinin onunden gectim. Resmen anilarim canlandi. Az yemek yemedik orda. Ardindan da cay icmeler.
Pelin: "Ben de 3 milyon var. Cay ne kadar acaba?"
Garsonluk yapan asker: "100 bin lira"
Pelin elindeki paraya bakar ve:
"30 cay!!!"
(ehehee)

Cenem dusuk bugun, haftanin birikimi oldu. Bir de sey dicem. Ozlememek kotu bir sey, ama ozlememisim. Ben de hataliyim cok belki ama ben cocuktum. Neyse....

Hala Pan's Labyrint'i izlemedimki 1 senedir istiyorum. Cus diyorum kendime.

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Burdaki Deniz ben miyim acep?

Duygu dedi ki...

Yok bu Deniz babam ve Oglum filmine gonderme. O en can alici Fikret Kuskan'in hani hasta oldugunu babasina soyledigi sahnede vardi.

Amam cok istersen sen de olabilirsin :)