04 Ekim 2007

Pas gelmis bana. Tam da benim istedigim gibi, yeterince yuksek ve fileye yakin, iyi bir smacla direk sayilik. (voleybolcu muyuz!)

Ben zaten okudugum kitaplarin ya da dergilerin begendigim kisimlarini bir kenara not etmeyi severim. Su an varolmanin dayanilmaz hafifligini oku(yami)yorum. Beni sarmadi kitap o kadar. Belki kafam karisik diye cok konsantre olamiyorum okuduguma ondan. Ama zor geliyor bitirmek. Bir yandan bitirmek de istiyorum. Sanirim baska bir kitaba daha baslayip bir kac ayda bitiricegim "Varolmanin Dayanilmaz Hafifligi"ni.

Soyle bir baktim ne koysam diye. Aklima ilk Ay Sarayi geldi. Paul Auster ile tanistigim kitap. Daha dogrusu tanistirildim. Bir "Paul Auster" hayrani tarafindan. :)

"Omrumde ilk kez bir hic oldugumu farkettim. Buna uzuldugumu sanabilirsiniz ama hic sarsilmadim. Baslangicta afalladim ama ilk sokun etkisi gecmeye baslayinca olmusum de dirilmisim gibi, canimi kurtarmisim gibi bir canlilik geldi."

"Hep yanlis zamanlarda dogru yerde, dogru zamanlarda yanlis yerdeydik"

Bir tane de Paulo Coelho'dan gelsin madem. "Bir varmis bir yokmus. bir zamanlar, Maria adinda bir fahise yasarmis" diye baslayan "On Bir Dakika" kitabindan.

"Amacimin aski anlamak olmasina, her gonul verdigimin canimi yakmasina ragmen, ruhuma dokunanlarin bedenimi uyandirmayi basaramadiklarini, bedenime dokunanlarinsa ruhuma ulasamadiklarini goruyorum."

Edit: Yanlis anlamisim ben ama olsun alinti olarak kalsin bu yazi da. Pasa cevap bir ustteki yazi

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Yalnız kural şuydu. Bilgisayar başından kolunu uzattığında eline gelen ilk kitabın 187. sayfasındaki ilk cümle olacaktı yazdığın. Kafana göre seçtiğin kitaplardan derlediğin cümleler değil :) Biraz yanlışlık olmuş sanırım.

Duygu dedi ki...

Evet ya ben nasil okuduysam skoer'in yazisini, anlamak istedigim gibi anlamisim direk. Kafam karisik demistim de mi bu siralar