22 Nisan 2007

Ladino Song'suz Oi Va Voi Dusunulemezdi ki Zaten


Sonunda yaptım; Oi Va Voi'yi canlı dinledim. Hani su an ölsem gözlerim açık gitmem. (yok biraz abarttım)
Konserden cikip hemen eve geldim, cunku albumlerini tekrar dinlemek istiyorum. Artik kim nereyi soyluyor ya da caliyor biliyor olucam. Yasasin!!!

Oncelikle grupta bir tane solist yok. Her sarkida solist degisebiliyor ki zaten klarnetcinin sesi yesterday's mistake soylerken artik gittigi icin, her sarkida solistin degismesi onlarin da isine geliyor bence.
Yesterday's Mistake'i de bu arada severdim ama bu kadar eglenecegim aklima gelmezdi. Klarnetci sagolsun ya. O ne muths sesti oyle.

Grubun yeni albumunun en hit parcasi yuri ve adini da "yuri"yi uygun gordugumuz klavye-saksafoncu soyluyor ama soylerken kiliktan iliga giriyor resmen adam. Hele o gozler, ne siz sorun ne de ben anlatiyim.

Grubun en delisi keman calan kiz ki inanilmaz basariliydi bence tek sina cikip bir solo konser verse de gayet basarili olabilir. Kiz resmen kemana can verdi ve onunla parcalari yasadi. En buyuk ilgi hic kuskususz onaydi.

Yesterday's mistake ile insanlar deli gibi cosmaya basladir ki bunlar thank you thank very much falan dmeeye basladilar ve sahneden indiler. Ama "bis"siz canli performans olr mu? Tabii yeniden sahneye veeee "Refugee" ardindan bir kac sozsuz parca daha ve sonra benim bilmedigim bir baska parca calip uc sarkiyla bu bis'i tamamladilar, ben artik "ladino song"tan iyice umidimi kesmis elimdekiyle yetinmeye calisirken, benim gibi bir grup daha ladino song diye bagirmaya basladilar. Tabii biz de. Babylon calisanlari bile artik cd'den muzik yayinina gecmeye hazirlaniyordu ki bizim alkislarimiz susmayinca ikinci "bis" de geldi. Gene cok eglenceli bir sarkinin ardindan, son sarki hakkimiz oldugunu ve oylama yapmamiz gerektigini soylediler ama oylama yapilan sarkilarin arasina ladino song'u koymadilar. Tabii kalabalik iyice cosmus artik. Ladino song dinlemeden gitmicek. Bunu goren hepsi birbirinden tatlı grup ogeleri mecburen "yo me enamoré de un aire" diyerek girdiler ladino song'a ve benim kalbime...

Ustelik ustelik "yuri" sarkilarinin single cdsini armagan ettiler seyircilerden bir kacina ve bir tanesi de bana geldi(cok mutluyum) Konserden bir de hatira kalmis oldu.

Kaciranlar cok sey kacirdi. Gidenler cok eglendi. Yeni albumleri piyasaya ciktiktan ve biz de sarkilari ezberledikten sonra en kisa sure icinde yeni bir konser istiyoruz...

Hiç yorum yok: