03 Temmuz 2007

Ayvalik- Cunda-Seytan Sofrasi

Tam evde oturucam diye uzulurken annemden bir tatil haberi geldi. Ayvalik'a gidiyormusuz hem de yarin aksam.

Avsa'daki yorucu ama inanilmaz eglenceli tatile nispeten bu tatilin daha duragan ve dinlenme seklinde gececegini saniyorum. Aslinda tam da bunu bekliyordum cunku okulda indirimli kitap satisi yapildigi donem yazin okumak icin kitaplar almistim, ayvalik'ta da su siralar bir tane bile tanidigim olmadigina gore firsat bu firsat. Anne baba ile cezasi icki fondipi olan bir seyler ya da vampir-koylu oynayamayacagimiza gore, yasasin kitaplarim. Mp3 playerımıda bugun yeniden duzenlemeliyim, raki sofrasi muziklerim yerine daha az efkarli hatta sozsuz bir seyler yuklemem lazim.


Bu arada Ayvalik'a daha once hic gitmedigim icin bu tatile cok seviniyorum. Yepyeni yerler gorucem, yasasin! En az bir kac gunu gezmeye ayirmak lazim ama hava kosullari ne kadar elverecek bakalim.

Sanirim bilgisayarimi da goturucem, napiyim benim sucum degil ya gece uyuyamamak, ustelik artik bir internetkoligim.

Bavul hazirlama vakti...

Hiç yorum yok: