18 Temmuz 2007

İs Hayati Zor Be Monşer!!!

Pazartesi gunu staja basladim. Ilk defa laboratuvardan ciktim, ofis stajı yapıyorum. Bir masam ve bilgisayarim var. O yuzden tam is modundayim. Sanki benim is yerimmis gibi. Hiii kimya adina napiyorum? Tabii ki hicbir sey. Zaten su okulda en cok yazdigim raporlar sayesinde ogrendigim excel, sunumlardan icli disli oldugum powerpoint faydali oldu bana. Sen dort yil kimya oku, office bilmiyorsan kime ne.

Her sey iyi guzel, yemek veriyorlar, servisi var, ehh biraz para da veriyorlar. Ama gene de bir sorunum var; telefonla Ingiltere'yi aramami istiyorlar!!! Isın komik yani icime mi dogmus ne mulakatta Ingilizcen nasil diye sorduklarinda iyi ama biraz telefon konusmalarinda zorlaniyorum. Ozellikle Ingilizler cok hizli konusuyorlar demistim. Hadi bunu demesem gene iyi. Daha ilk gun Ingiltere'yi arayip bazi dosyalari mail ile yollamalarini istemem soylendi... Eee bir destur de mi? Simdilik sekreterler ile anlasiyoruz. Anlamam gereken kelimeleleri suzup gerisini eliyorum.

Napalim, Ingiliz hocalarimiz vardi da biz mi kacindik onlarla konusmaya. Hiih!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi hayırlı olsun güzelim :)süper olmuş yol, yemek, maaş daha ne olsun zaten sen işi kotarırsın elinden kurtulmaz, telefonda konuşmaya gelince de ne dediklerini anlamaya çalışma hissetmeye çalış yoksa ipin ucu kaçar cümleyi unutur insan :)
(ZİBİDİKLİKTEN terfi oldun artık basarılar)

Duygu dedi ki...

Tesekkur ederim, sanirim ben de biraz olacagina birakiyorum telefonla konusurken :) ama Anonim adiyla kurtaramazsin, cok tanidik geldi bu ses bana???

Dip not; zibidilikten terfi olmama daha var ya...