02 Temmuz 2007

Mezuniyet de Gecti

90 ytl bayilip sadece saat 11'e kadar ickinin ucretsiz oldugu bir geceyi daha geride biraktik. Bu arada sanirim ufak capli bir de besin zehirlenmesi yasadim, zira canim arkadasim Pelin benim icin copcatanlik girisimlerinde bulunurken ben kendimi sadece tuvalete atabildim.

Gece genel olarak cok eglenceliydi, cogunlukta bizbizeydik, arasira tesrif eden kimya bolumunun diger ueleri, kimya muhendisleri, Avsa tayfasi ve sagdan soldan tanidiklarla bol bol fotograf cektirildi, sohbet edildi, dans edildi, gulundu, opusuldu ve vedalasildi.

Gecenin sonunu huzun kapladi, aglamamak icin direnildi ve en iyisi corbaciya gidelim denip, soluk Lale'de alindi.

Gecenin en şıkı Hurrem Sultan edasindaki Esin'di.
Gecenin bombasi tabii ki Eralp'ten geldi. Zaten bomba olaydan sonra (bu desifre etmiyim olayi) tadi kacti ve erken ayrildi.
Gecenin kilitleneni Murat'ti.
Gecenin saticisi beni icki kuyruguna yollamis kendi de yemek kuyruguna girmis ama bana yemek almamis olan Irem'di (bööööö)
Gecenin sanssizi her defasinda cekilisteki hediyeleri ucundan kaciran bendim.(Sanirim bu gece baska bir seyler daha kacirdim. neyse...)
Gecenin G.tü* (ki bir suredir rakipsiz birincilik ondaydi) gene ayni zat-i ali. Ancak bu kez bir de 2. var ki o da en az 1. kadar g.t...
Gecenin "cok sacma"si ise polislere corba icmeye gittigimizi soyleyen Pelinim'den geldi. Ne kadar "cocuksu"



* Bu g.t meselesi Avsa sinirlari dahilinde ortaya cikmis ancak ben Avsa tatilini henuz detayli yazmadigim icin bir cok insan bihaber kalmistir. Genel hatlariyla g.t bir suredir kullandigimiz tek kufur imaji sergilemekte olup, artik vampir oynarken oylamalarla vampiri degil aramizdaki g..tu belirlememize vesile olmustur.

Hiç yorum yok: