01 Temmuz 2007

Bekarliga Veda Partisi

Her sene yaz mevsiminde 15 gunluk "alkol alin arinin" donemi yasiyorum. Yapilisi cok basit; 15 gun boyunca muntazam her aksam alkol karisicak kaniniza. 2 sene once eylul ayinda yapmistim. Gecen sene Almanya'da guzelim saraplari 3 euro'ya bulunca 15 gun 30 gune cikmisti. Bu sene de Avsa'ya gittigimizden beri her aksam bir sey cikiyor.

Tam arti yarin aksam mezuniyet var bu aksam iyi uyuyup tum enerjimi yarina saklamaliyim diyordum ki, baktim annemler disari cikiyorlar ee abim de arkadasinda kaliyor. Ben neden yalniz evde oturiyim de mi?

-Tilan annemler evde yok
- Hazal'in bir arkadasinin bekarliga veda partisi vardi Duygucan istersen oraya gidelim.
-Olur ben 15 dakikaya hazirim.

Bazen hic ummadiginiz yerlerde cok eglenebiliyorsunuz iste tam da bu aksam oyleydi. Gerci ne icersen ic ilk icki 20 ytl imis (oha demekte ozgursunuz). Guya giris ucretsiz olmus oluyo boylece.

Bir de zaten zorla park yeri bulmusken bir kac sehir kirosu arabanin dibine oturunca haliyle arabadan inemeyip baska bir park yeri aradik. Zorla feminist ol diyorlar. "Beyler" sizin yuzunden gece disari ciktigimizda tedirgin olmaktan biktiiikkkk. Biz sizi rahatsiz ediyor muyuz hic yahu???

Hiç yorum yok: