03 Mart 2007

Arkadaslarim; Top 5

Pek cok konuda olmasa da arkadas konusunda sansliyim. ortaokul - lise yillarinda olsun, universitede olsun cok iyi arkadaslarim oldu. Cogu insan; "kardesten oteyiz biz hedeyiz hodoyuz" dedikleri insanlari en ufak bir tartisada ya da mezun olduklarinda aramayi birakiyorlar. benim arkadaslarimin farki bu iste. Dun nasilsak bugun de oyleyiz.

iste top 5;


Mine

Kücüktüm ufaciktim diye baslamaliyim Mine ile tanistigimda cunku sene 1995'ti. 12 sene once. Uzun boylu odugumuz icin arka siraya konmustuk ikimizde. Ben once Melissa ile oturuyordum ve Melissa ile Mine daha samimiydiler ama sonra Melissa baska bir okula gecti ve Mine İle benim de samimiyetimiz artti.
Ilk kopyamizi beraber cektik orta 1'de. Hem de kagit degistirmistik ve o benim kagidimi vermisti ben de onun kagini.

Mine gercekten cok iyi yurekli biridir. Yapmacik olmaktan cok uzaktir. Onu sevmeyen biri bence normal olamaz. Dans etmek en cok sevdigi sey ve cok da guzel dans ediyor. Lisede ne zaman bir darbuka bulunsa Mine hemen ortaya alinirdi :)

Eger mesafeyi dostlugun bitimine bir bahane olarak gorenler varsa buyursunlar bir de burdan yaksinlar. Mine liseden sonra Ankara'da okudu, bir sene Amerika'ya exchange icin gitti ve simdi de Isvicre'e master yapiyor ama dunyanin oteki ucuna da gitse, gene benim canim dostum ve her zaman her seyden ilk haberi olacak insanlardan biri.


Mine ile cogu zaman tamamlayici olduk birbirimize cunku benim aklima gelmeyen seyler onun aklina onun aklina gelmeyen seyler benim aklima gelir...

Mine ile paylastiklarimiz icinde en ozellerinden biri de yillarca ayni takimda oynamamiz. ustelik onun pasor benim smacor olmam da bu tamamlayiciligin en guzel ornegi bence.

Gidilecek kucucuk bir cafe'si bile bulunmayan Kartal'da okumaktan bir gun bile soylenmiyorsam nedeni, arkadaslarimdir.

Dilan

Nam-i diger Tilancan. Tilan ile arkadasligimiz genelde ayni eksende gider. Hayata ayni pencereden bakariz cogu zaman. O yuzden zaten Tilancan ile Tuygu'yuz biz.
Henuz hazirlik yillarinda (hani su ilkokul 5. siniftan sonra okunan hazirlik senesi) beden hocamiz bizi alip bir voleybol macina goturmus ancak ingilizce hocasindan izin almadigimiz icin quizden ilk sifirimizi beraber almistik.

Mine her zaman uzakta oldugu icin, onunla olan dostlugumuz aylarca gorusememeye alisik ancak Tilan'in evi sadece 1 kilometre otede oldugu icin, onu her gun gormezsem ya da sesini duymazsam bir gariplik oldugu dusunuyorum. O da gecen sene Ispanya'ya gitti 5 ayligina ve resmen hayatimda bir bosluk vardi o donem.

Tilan cok guclu bir kizdir. Kendini toparlamayi her zaman becermistir. Ustelik sadece kendini degil etrafindakileri de. Disaridan bir yoruma ihtiyac duyarsaniz eger Tilan bu konuda cok yardimci olur. Gerci biraz Turkce'de sorun yasiyor ama osun o da alisiyorsunuz. Dedim, dedin'ler arasinda "kim ne demis, siz mi demissiniz karsinizdaki mi demis bunu" anlamak size dusuyor :)

Bir de bir tatli olarak cikolata, arindan bir tuzlu oalarak cips, sonrasinda gene tatli olarak muz ve tuzlu olarak da fistik yenmesi gerektigini ondan ogrendim :)

Ailelerimize karsi mucadeleyi hep beraber vermek zorunda kaldik Tilan'la. Bir gun mucadele vermek zorunda kalmayacagimiz bir evimiz olsun istiyoruz. Bir gun...

Esin

Iste universite yillarim... Lisedeki dostlarimin yanina yeni insalari ekledim. Oley!!!
Esin suadiye'de oturuyor. Onunla da yakiniz. O yuzden okula beraber gidip gelebiliyor, haftasonu sahile yurumeye gidebiliyoruz.

Ben hayatimda bu kadar uyumlu bir insan daha gormedim. Ne deseniz peki diyor. Her zaman sizinle ayni fikirde oldugu icin mi? Elbette hayir. Tek amaci sizi kirmamak.
Aslinda kendi mutlulugu icin, bu huyunu degistirmeli. Cunku % 100 hakli oldugu bir cok konuda sadece karsisindakini kirmamak icin kabulleniyor bazi seyleri.

Bir de bu kadar "usengec olmayan biri" daha zor buunur bence. Bir odev isteyin hemen ertesi gunu size mail atar, her sabah erken kalkmayi goze alip dus yapar. Hic bir randevusuna gec kalmaz, aksamlari spor yapar. Bir kere bile useniyorum diyip aksam yatmadan dislerini fircalamamazlik etmemistir eminim.

Bir de insanin sevmedigi bir yemek mi olmaz? ne yese sever ne icse begenir. Bir gun sayet begenmedigi bir yemekle karsilasirsaniz o yemegi karantinaya falan almak gerekir bence.

Irem

Irem universitede tanidigim ilk insanlardan biri. Universite hazirlikta tanismistik onunla, hatta tavla oynamistik ve yarim kalmisti oyunumuz.

Irem'i tanimlamak icin ie** koymam gerekir. ie sorunsuzsa hayatta ondan mutlusu yok ama ie'de sorunlar varsa hayata kufurler yagdirir.
Irem farkli yerlerde kufurler savurmasi ve bunlari en olmadik insanlarin duymasiyla unludur cogu zaman. Kocaman gozleri vardir. Esek gozlumdur o yuzden. Beraber kahkaha atmak cok zevklidir onunla ama gelecege karamsar gozlerle baktigimiz icin offlayip poflamalarimiz da coktur.
Sorumluluklarina cok sagdiktir. Bu yuzden de cogu zaman inanilmaz streslidir. Iki gun sonra yapacagi bir sunum yuzunden gece uyuyamadigini ben bilirim.

Irem'in benim icin bir ozel yeri de unutamayacagim bir olaya onayak olmasiyla da olustu. 15. dersem zaten beni taniyanlar bunu hemen anlarlar...

Tek sorunumuz ikimizde mor'u cok seviyoruz ve cogu zaman paylasamiyoruz. Hii tabii bir de Esin ile benim fotograflarimizi cok kiskaniyor :p

Pelin

Pelin caliskan arkadasm benim. Bir anda brden cok is ile ugrasip hepsinin altindan basari le kalkabilir. Kimya bolumunde universiteye baslayip kimya muhendisligine gecis yapmistir kendisi.
Uzaktan biri size bagirip guerek el salliyorsa bilinki bu Pelin'dir.
Dogumgununuzu unutur, gunlerce aramaz ama ona asla kizamazsiniz ve her gordugunuzde yeniden kocaman bir opucuk konduruverir yanaginiza.

Hayatimin en guzel tatillerinden birini onunla gecirdim iki sene once Avsa'da. bayatlamasin diye yedigimiz nutella'lar, her gun ev temizlemeler ve gunde bir kc kere eczaneye gitmeler :) Her dakikasi mi komik olur bir tatilin.

Daim olsun Avsa'larimiz....


Unutmadan bir de kuzenim var benim. Anil! Eger ondan bahsetmezsem cok kiskanir :p Hani ne olursa olsun ailen hep senin yanindadir ya iste Anil ne olursa olsun yanimda. Annemi babami ve beni dogdugum gunden beri tanidigi icin ona anlatmak bazi seyleri cok daha kolay.

Ben ne kadar gezmeyi seviyorsam Anil o kadar evcil, ben ne kadar az aglarsam Anil o kadar cok, ben ne kadar ozgursem Anil o kadar ailesine bagli. O kadar zit kutuplariz ama bir araya geldik mi ne cenemiz durur ne kahkahalarimiz. Onu uzen beni, beni uzen onu bulur karsisinda. Bu kisi her kim olursa olsun...


Iste arkadaslarim ve tabii kuzenim...

Hiç yorum yok: