03 Mart 2007

Yine Yeni Yeniden

Iki haftalik bir aradan sonra bilgisayarima kavustum. Yeniden odamda film + muzik keyfi yapabilicem. Salonda film seyretmek icin aile esrafinin yatmasini beklemek ya da maillerimi kontrol etmek icin sevgili abimin evde olmadigi bir saati secmek zorunda degilim artik...

Bu arada vatan bilgisayar'in musteri hizmetlerine de deginmeden gecemem. Bir gaflette bulunup vatan bilgisayar'dan almistim bilgisayarimi, taksit olanagi uygun diye. Bir hatayi ikinci kez tekrarlamakti aslinda bu. Daha once de bir adsl modemi almistik ama memnun kalmadigimiz icin iade etmistik. Ancak parasini kredi kartima yaklasik 5 ay sonra yatirdilar. 5 kere ben, 15 kere de abim aradiktan sonra tabii...
Satisyapmak icin musteri basina 1 eleman calistiran vatan bilgisayar'in teknik servis kismi tam bir rezalet. Bilgisayarinizi teslim etmek icin sira numarasi aliyorsunuz ancak sira size en az 1 saat bekledikten sonra geliyor. Garanti sartlarinda, garant, kapsami icinde bilgisayarinizi teknik ervise verdiyseniz, 15 gun icinde iadesi yapilamazsa size urununuzden aynisi tamir suresi boyunca saglanmali ibaresi var ama bilgisayariniz 1 ay tamirde kalabilir diyorlar. Bu sarti hatirlatinca da bu konuyu bizimle degil uretici firma ile konusmalisiniz deniyor.
Bunlarin hepsini gectim, toshiba teknik servie fatura bilgilerim eksik verildigi icin, 1 hafta boyunca bilgisayarim hic bir slem gormeden oylece toshiba teknik serviste beklemis. Vatan bilgisayar'a bu konuda mail atmalarina ragmen herhangi bir cevap alamamislar. Ve ben bu durumu toshiba teknik servisi aramasaydim ogrenemeyecektim. Tabii fatura bilgilerimi de kendim verdim.
En son olarak da bilgisayarinizi geri almak icin de 1 saat sirada bekliyorsunuz.

Vatan bilgisayar'dan almayin!!!

Hiç yorum yok: