30 Mart 2007

Tracker mi? Imdatttt

Biri bana yardim etsin. Simdi kontes hanim'dan ogrendim bu tracker olayini. Keza ben onunu blogunu okurken, kim ulan bu sapik benim blogumu okuyor diye dusunmus kendieri ve neticesinde tracker vasitasiyla ben oldugumu bulmus.(Oyle de mi kontes'im yalan soylemis olmiyim da)
Simdi bu tacker konusunda uzman birileri bir de ben bilgilendirse!!! Blogumu ziyaret edenlerin IP adreslerini goruyorum iyi guzel de kullanamadiktan sonra ne isime yarsin degil mi?
Bir de efendim allahin new jersey'sindeki biri ne diye adim ve soyadimla arama yapar ve blogumu bulur? o beni bulur da ben onu bulamaz miyim?

Kısaca Imdaaattttt!!!

4 yorum:

narsis dedi ki...

Ya evet ben de inatla her gun Cin'den kimin geldigini, ayni anda Amerika'dan uc farkli ip'nin ayni basligi neden okudugunu, sidikli kontes elif diye aratan ve 255 ziyaretini tamamlamis merakli Melahat'in kim oldugunu paranoyakca dusunuyorum.

Ancak Ip adresini gormekten baska ne yapmayi bekliyorsun be ichim?

Ben eheh ihi, delicevat'a yonlendirmek istiyorum seni.

narsis dedi ki...

Bu arada kim bu sapik diye degil de, insanlar benim alanima neden araf-ta diye bir yerden geliyorlar diye merak etmistim. Yani araf-ta neresi, araf-taki kim, beni neden o bloga koymuslar, kim koymus ismimi? Eheh, sapik mapik degil yani.

Duygu dedi ki...

Aslinda ben tracker programinin baska bir ozelligi olup olmadigini ogrenmeye calisiyorum. Tamam ip'sini gorebiliyorum. Ama bunun devami var mi? Ya da bu son noktasi mi?
Cevat abimizin bu ise en kisa zamanda bir el atmasini ve bizim icin tracker 101 dersi acmasini istiyoruz en kisa zamanda.(burada bir gulucuk varmis)

narsis dedi ki...

Yok iste yahu, aa sen de hayatin anlamini mi istiyorsun ichim.

Ya da varsa da ben bunca aydir gormedim bi yararini, bana da o dersten, bana da bana da.