26 Mart 2007

Gunun Yol Sarkisi

Bu basligi radioeksen'den caldim ama n'apiyim, her turlu sarki, film, kitap, guzel soz paylasimini cok seviyorum ve bu baslikta soz konusu muzik olunca cuk diye oturuyor.

Saat altida okuldan cikma sonucu trafigin en yogun oldugu saatte eve donmeye calisirken, gunun sarkisi Tesadufler / Teoman

daha gerçek yalanların doğrularından
o yüzden boğuluyoruz bir bardak suda fırtınadan
zaman beni, ben zamanı öldürüyorken
tuttum nefesimi atmaya seni beynimden

ama o zaman da kalbim boşa dönüyor
hep sana atan bir yürek nasıl inansın
bunca tesadüfler nasıl açıklansın

bana bunca zaman sonra bunu hissettiren
öylesine bir rüzgar olamaz kalbime esen
dünle bugün arası sanki daha uzun hayatımdan
hiç kimseye mektup yok, ölmüş insanlar
ölmüş insanlar insansızlıktan

Hiç yorum yok: