22 Mart 2007

Benim Sevgili Okulum(!)

- Ogrenci belgesini en erken bir gun sonra verir
-Tum sene okula kim girmis kim cikmis sallamaz, haftasonlari sabahin erken saatlerinde manzaradaki banklarda evsizlerin geceyi orada gecirdigini farkedersiniz, nevruz zamani birden, kostura kostura derse yetismeye calisirken kimlik kontrolu yapacagini soyler...
- Okulun adindan bahsedilirken egitimi 2. planda kaliyor diye konser ve organizasyonlarin sayisi neredeyse 1/4'une duser, ancak okul insaat alanina dondugu icin ders saatlerinde calisan is makinelerinin gurultuleri dersi boler, laboratuvarlarinda sular kesilir.
- Cumartesi gunleri kutuphane dahil hemen hemen her yer kapalidir. Ders calismak icin sadece bir yer aciktir. Orda da zaten ders calismak mumkun degildir.
- Yemekhanesinden muteadiyen zehirlenen birilerine rastlanir

Boyle surer gider.....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ben kendi bloguma okulu kötüleyen bişey yazdım ki bilen bilir benim boğaziçi'ni ne kadar sevdiğimi kendimi orada ne kadar mtulu hissettiğimi falan. bi tane kim olduğunda dair hiçbir fikrim olmayan boğaziçili nickli bi manyak nerden bulduysa bulmuş okumuş bi de üstüne yorum yazmış. yok efendim ben kaydırma yapıp kazara gelmişim okula da yok diğer boğaziçilileri kıskanıyomuşum vs vs. şimdi duygucum ikimiz de 5 yılımızı şurada geçirmişken sorarım sana? dikensiz gül bahçesi midir bu okul yahu?