29 Mart 2007

Oi Va Voi Babylon'da

2006 yilinda benim acimdan Turkiye'de konser patlamasi oldu. En son sanirim H2000'de gelen Muse tekrar geldi. Placebo ile beraber. Gogol Bordello, Start Wearing Purple soyleyip mor hayranlarini costurdu. Turkiye'ye neden gelmedigine dair eksi sozluk'te basliklar acilan Morrissey bile geldi. Muzigine taptigim bu insanlarin koserlerinin kacina gidebildim ben peki? Hic birine...
Oi Va Voi ruzgari da Istanbul'dan sessiz sedasiz gecmis 2006'da ama benim haberim bile olmadi. Gerci olsa gidemedigim konserlere bir yenisini ekleyip bir de bu yuzden agitlar yakicaktim, ama neyse ki kalbim cok temiz (!) ve su siralar en cok dinledigim ve son gozdem olan Oi Va Voi tekrar Turkiye'de.
20-21 nisan'da babylon'a geliyorlar. Bu kez ogrenci biletiymis daha ucuzmus vs. vs beklemeden bilet alicam. Bu konser kacmaz, bence herkes bir kere Oi Va Voi dinlesin ve sonra konserine gidip gitmeme konusunu bir daha gozden gecirsin.

Dinlemek icin ise hemen bir link;
http://www.radioblogclub.com/open/108866/oi_va_voi/oi%20va%20voi%20-%2005%20-%20ladino%20song

bu sarkinin sozleri icin ise eksi sozluk'e giriyorsunuz ve ladino song yaziyorsunuz. Boylece ispanyol yahudilerinin kullandigi ladino dilinde olan bu sarkinin hem orjinal hem de turkce sozlerini buluyorsunuz

Ve sonra bu sarkiya asik oluyorsunuz!!!

Hiç yorum yok: